triest bericht - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van omedirk - WaarBenJij.nu triest bericht - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van omedirk - WaarBenJij.nu

triest bericht

Door: rene natuurlijk

Blijf op de hoogte en volg

28 December 2006 | Brazilië, Brasilia

ja,
hallo.
fijne kerst natuurlijk allemaal voor wie ik dat vergeten ben, er zijn ook nog wat mensen jarig geweest die ik niet gebeld heb. bij deze gefeliciteerd.
ik heb een tijd niets geschreven, dat was niet omdat ik aan de beademing lag, maar ik had het druk. ik was namelijk een verslag aan het maken en heb 2 weken werk en een usb stick ergens laten liggen. niet dat ik helemaal niets gedaan heb natuurlijk, maar dan heb je tenminste nog iets te vragen als ik terug kom in nederland. (`.. en hoe zit het nou met dat mysterieuze gat van 5 weken??`)
in ieder geval zit het leven in rio er op.. dus leek het me wijs nog even een maand bij te komen door rond te reizen in brazilie.
natuurlijk wil ik niemand met mijn portugees gezwets van het leren van zijn vakken afhouden, dus ik kom pas daarna.

ik zit nu dus in Praia da Pipa bij Natal ub de buurt. (niet strand van pijpen, maar strand van de vlieger)
Echt een vergissing.
er is hier helemaal niets;
de mensen zijn niet aardig en t stinkt.
de omgeving is zo vervuild dat als je een tijd buiten staat je huid rood wordt. je moete een beschermende vloeistof op je huid smeren anders doet t goed pijn. en iedereen vindt t normaal. de zee is ook geen verfrissing, als je erin stapt wordt je niet koud. puin. dit zorgt ervoor dat je er namelijk niet automatisch uitkomt en je vergeet de beschermende vloeistof te gebruiken met als gevolg dat je weer rood bent.
nou goed je hoort het al helaas zit ik hier tot na nieuwjaar. ik hoop dat het nog wat wordt mijn mijn reis.

Liefs uit B.

ze hebben ook een site
pipa.com.br
praiadapipa.com.br

  • 31 December 2006 - 17:27

    Ingrid (de Buuf):

    Nog even volhouden en dan weer door naar het paradijs!
    Gelukkig 2007!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Brasilia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2007

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

28 December 2006

triest bericht

14 November 2006

kort verhaal

13 November 2006

lang verhaal

13 Oktober 2006

Pantanal, Terschelling en Bonito

Actief sinds 31 Juli 2006
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 4493

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: