emailadressen - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van omedirk - WaarBenJij.nu emailadressen - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van omedirk - WaarBenJij.nu

emailadressen

Door: rene natuurlijk

22 Augustus 2006 | Brazilië, Rio de Janeiro

hallo iedereen die heer een bericht voor krijgt..
ik heb via msn allemaal mensen op deze lijst gezet.. maar het kan natuurlijk zijn dat je mij irritant vind en dit helemaal niet wilt weten.

het is nu een beetje ongeorganiseerde zooi deze site maar zodra ik thuis kan inetten zal ik de boel op orde brengen en meer foto´s toevoegen!

het is hier iig top en om iedereen gerust te stellen ik ben deze week al 4 keer doorweekt thuisgekomen en bijna doodgevroren.
voor de rest is het wel errug chill, ik spreek wat kinder portugees en lig vooral bijna de hele dag in het water.

het schijnt dat school voor mij vandaag echt gaat beginnen maar omdat er vier maanden staking is geweest weet niemand hier iets zeker.

de volgende keer meer, voor vandaag was de mailadressen wel genoeg werk!

• 22 Augustus 2006 - 14:34

Reynier:

Klinkt allemaal erg ontspannen, regen, 20 graden, wat wil je nog meer als je in Rio zit!

Succes..

Lekker bezig

• 23 Augustus 2006 - 17:08

Sophie:

eey Rene!
    Leuk om wat van je te horen! Heb ook je foto's even gezien, relaxed hoor. Nou, succes met alles regelen allemaal en veel plezier!
    ~X~ Soof