emailadressen - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van omedirk - WaarBenJij.nu emailadressen - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van omedirk - WaarBenJij.nu

emailadressen

Door: rene natuurlijk

Blijf op de hoogte en volg

22 Augustus 2006 | Brazilië, Rio de Janeiro

hallo iedereen die heer een bericht voor krijgt..
ik heb via msn allemaal mensen op deze lijst gezet.. maar het kan natuurlijk zijn dat je mij irritant vind en dit helemaal niet wilt weten.

het is nu een beetje ongeorganiseerde zooi deze site maar zodra ik thuis kan inetten zal ik de boel op orde brengen en meer foto´s toevoegen!

het is hier iig top en om iedereen gerust te stellen ik ben deze week al 4 keer doorweekt thuisgekomen en bijna doodgevroren.
voor de rest is het wel errug chill, ik spreek wat kinder portugees en lig vooral bijna de hele dag in het water.

het schijnt dat school voor mij vandaag echt gaat beginnen maar omdat er vier maanden staking is geweest weet niemand hier iets zeker.

de volgende keer meer, voor vandaag was de mailadressen wel genoeg werk!

  • 22 Augustus 2006 - 14:34

    Reynier:

    Klinkt allemaal erg ontspannen, regen, 20 graden, wat wil je nog meer als je in Rio zit!

    Succes..

  • 22 Augustus 2006 - 14:51

    Alexander:

    Bofkont!

  • 22 Augustus 2006 - 15:12

    Jur:

    Lekker bezig

  • 23 Augustus 2006 - 17:08

    Sophie:

    eey Rene!
    Leuk om wat van je te horen! Heb ook je foto's even gezien, relaxed hoor. Nou, succes met alles regelen allemaal en veel plezier!
    ~X~ Soof

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2007

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

28 December 2006

triest bericht

14 November 2006

kort verhaal

13 November 2006

lang verhaal

13 Oktober 2006

Pantanal, Terschelling en Bonito

Actief sinds 31 Juli 2006
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 4504

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: