feest en regen - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van omedirk - WaarBenJij.nu feest en regen - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van omedirk - WaarBenJij.nu

feest en regen

Door: rene natuurlijk

Blijf op de hoogte en volg

29 Augustus 2006 | Brazilië, Rio de Janeiro

dag maar weer!

waarom schrijft rene een bericht?? juist het regent hier als de ziekte. eerder al vroeg ik me af of mensen het hier wel eens over het weer hadden, maar ik vraag het me nog steeds af. het weer is namelijk niet discusieerbaar. In nederland is het altijd een beetje dit een beetje dat. Hier is het a. Heet of b. een soort zondvloed. in de zomer komt daar optie c. Teringheet bij. Op het moment is het optie b. Ik ging vanochtende de deur uit en bij het omlaagduwen van de klink was ik doorweekt. geprobeerd met een plu, maar ook een plu blijkt hier geen waterdichte oplossing.

Ik ben nu dus eigenaar van een prachtig hike weet ik wat jack.

Dit weekend was het tijd voor een groot feest. Ik realiseerde me al te goed dat ik dit jaar iedere vorm van groot feest heb misgelopen (dancevalley, awakenings etc bla (op paaspop na natuurlijk..)) dus was het tijd om het eens groot aan te pakken.
Zoals ik eerder al zei, of in ieder geval had moeten zeggen, E-music (alles dat electronisch gemaakt wordt) is hier meer een soort modegril niet echt een cultuur zoals in nederland. Grote kans dat je er over een half jaar niets meer van hoort. in Sao Paulo ligt dat anders, maar daar woon ik niet. Hier wordt vooral in paren Samba of Forro gedanst.
Maar goed, het feest was NOGAL vet. Het was een trancefeest in de letterlijke zin van het woord.. ik stond echt als in een droom een beetje voor me uit te staren in Happyland zoals het heet, een soort aangelegd dancevalleyland. Had nog nooit van die gasten gehoord, maar hard was t. Voor de kenners: Psycraft, Shima en weet ik wat voor onzin.
Ben een hoop mensen tegengekomen die elkaar de hele avond RAAR genoemd hebben, dat vonden ze toch echt het vetste nederlandse woord. Ook nogal raar is dat feest hier om een uur of 3 a 4 begint. Wij kwamen aan om half vijf.. Ik lag er dus al half af.. maar het feest liep nog aardig vol.

Heb verder nog een surfplank gekocht voor de liefhebbers, heel fijn plankje, komt ook een foto van op inet. Maar niet nu. Voor 126 E weet je hier alles.

liefs en een dikke zoen aan nederland!

  • 30 Augustus 2006 - 13:47

    Mo:

    Lekker bezig Ome. Ondanks je afkeurende weerberichten toch wel een beetje jaloers. Verwacht wel binnenkort een paar mooie foto's met subscripts als "Bottemturn Rene op Copocabana" of "Rene diep in Barrel". Viel SpaB
    Mo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2007

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

28 December 2006

triest bericht

14 November 2006

kort verhaal

13 November 2006

lang verhaal

13 Oktober 2006

Pantanal, Terschelling en Bonito

Actief sinds 31 Juli 2006
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 4499

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: