foto's feest en begonnen met schoolwerk - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van omedirk - WaarBenJij.nu foto's feest en begonnen met schoolwerk - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van omedirk - WaarBenJij.nu

foto's feest en begonnen met schoolwerk

Door: rene natuurlijk

Blijf op de hoogte en volg

04 September 2006 | Brazilië, Rio de Janeiro

hallo daar in nederland.
het valt niet mee om hier een draadje te vinden waar internet uitkomt, maar op het moment blijkt het het handigst om mijn laptop mee naar school te zeulen. raar maar waar, de compu's van school zijn niet vooruit te branden en internet dat via de post loopt. Met draadloos heb je echter een prima verbinding.

Mij kwam al ter ore dat het op de SS redelijk voorspoedig verloopt allemaal. Ondanks dat ik het niet kan zien had ik natuurlijk niet anders verwacht. Mocht mijn advies nodig zijn dan kan er altijd gebeld worden op mijn braziliaanse nummer +552187044813. pas op de laatste 3 anders krijg je ronaldinho aan de lijn.

ik heb wat plaatjes van het werk dat ik op school doe op inet gezet (nog steeds claudefiole.nl) om iedereen thuis het gevoel te geven dat het hier niet alleen koek en ei is. Zeefdrukken is dus heel cool. heel makkelijk en ziet er meteen vet uit als je een leuk ontwerp hebt. Je vind misschien van niet, maar de bus ziet er op een tshirt heel goed uit. als het goed is gaat er een lading gemaakt worden deze week en wellicht komt er en kleine lading die van de vrachtwagen is gevallen naar nederland..

volgende week komen er 2 kleuren aan te pas, nu dus alleen nog maar bussen..

verder ben ik vrijdag op een te vet huisfeest geweest, daar kunnen wij nog een puntje aan zuigen. er was: een zwembad (check, hebben we ook ) een hele hele goede bbq (check) een gast die daar nog beter hele grote hompen vlees op kon braden (nope..) hele grote hompen vlees (nope..) dit alles op een dakterras met houten vlonders zo groot als de tuin op de ss.. (nope) ingesloten in bergjes alsof je in een berghut was (nope) een 10 bij 8 videobeeld geproecteerd op de flat ernaast (nope) warm in de winter tot een uur of laat (nope) glazen deuren waar dronken mensen tegenaan liepen (nope) een caipirinha bar met 10.000 soorten fruit (nope) alles gratis (nope) chille muziek van vitalic omdat die kerel frans was (check). maar goed een top feestje dus met de dag erna een stukje fris worden in zee.

eigenlijk waren er geen golven en zou ik naar huis gaan, maar ben door een paar harry's met de bus de verkeerde kant op gestuurd. (aargh.) toen toch maar de zee in gedoken. (niet te verwarren met nederlandse zee.. hier is de hele tijd niets te zien, totdat er ineens een 3 meter hoge golf op je harsens slaat. dan moet je een kwartier peddelen voor je leven en dan is er waar geen vuiltje aan de lucht. natuurlijk zal er een manier zijn waarop je je kunt behoeden voor dit soort ellende, maar ik moet de kneepjes nog een beetje leren.

dit weekend ga ik mezelf maar eens aan een tripje wagen. het is dan bevrijdingsdag en in RIo.

ik denk dat iedereen het nu wel gehad heeft, wil je meer weten dan mail je maar!

  • 04 September 2006 - 14:12

    DJ:

    Edjegar!

    Zo te zien gaat alles lekker daar! Heb eindelijk de plaatjes gevonden waar je het de hele tijd over hebt... Hier zijn de colleges weer begonnen, ook leuk... Verder gebeurd hier in NL natuurlijk helemaal niks, dus maak je daar maar geen zorgen over! Heel veel plezier en succes daar, vooral ook komend weekend! Check je later...

  • 04 September 2006 - 21:07

    Jenny:

    rene i wish i could understand all of this! i was looking at your photos and i have made out that you are obviously in rio but i would love if you could write to me in english and tell me what you've been up to. your friend from the kitchen,
    jenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2007

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

28 December 2006

triest bericht

14 November 2006

kort verhaal

13 November 2006

lang verhaal

13 Oktober 2006

Pantanal, Terschelling en Bonito

Actief sinds 31 Juli 2006
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 4503

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: